Subway Surfers Paris 1.12.0 APK İndir (Sınırsız Coins+Sınırsız Anahtar)

Subway Surfers Paris 1.12.0 APK
Subway Surfers Paris 1.12.0 APK

Subway Surfers Paris 1.12.0 APK (Sınırsız Coins+Sınırsız Anahtar)

Anlatım (Google Çeviri) :

Metro Sörf Paris Sınırsız Altın Para + bana Save Keys
Sınırsız para+ unlimited coins + Sınırsız key + Unlimited Key
Bu sürümde neler bulunuyor: 1.12.0 Paris
★ Metro Surfers Avrupa'ya seyahat
★ Paris Metro ile Fransa ve hızı Ziyaret
★ sevimli mim, Coco olsun, sınırlı karakter koleksiyonunuzu katılmak
★ yüksek ve düşük küçük Eyfel Towers arayın - yeni bir ödül her hafta var
★ Spike verin ve şık giysiler ile kişisel bir dokunuş Tagbot

Gerektirir Android: 2.3.3 ve Üzeri


Version: 1.12.0 Paris


Download Links: (ARMv7 Only)
TusFiles:

DataFileHost:

ZippyShare:


APK yükleyin ve oynayın.
Bu Modded oyun ile facebook hesabı bağlayın istiyorsanız o zaman da FB account.Done ile giriş deneyin sonra FB Uygulama kaldırın.

Alıntıdır güzel bir paylası sisteme gelicek sorumluluk kullanıcıya aittir.

Gelen Aramalar : Subway Surfers Paris APK hileli,Subway Surfers Paris APK ,Para Hileli,Subway Surfers,Subway Surfers Paris Hileli Apk,Apk,Subway Surfers Paris Apk İndir
SHARE

Yazar

    Blogger Comment
    Facebook Comment

24 yorum:

  1. Dostum Sûper olmus calisti eline ayagina saglik cok tesekkr. Ederm ellerin dert gormesin cok saol :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli Değil Kardeşim ne demek görevimiz :)

      Sil
  2. Facebook a bağlanılmıyor yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir sorunu budur facebook'a baglanmaz :(

      Sil
    2. Yapımcısı ben değilim üzğünüm bir tek girilmediğini biliyorum ...

      Sil
  3. Bende s4 var nasil yapacagim lutfem yardim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamayı indireceksiniz , ve inen dosyayı çalıstıracaksınız oyuna gireceksiniz bukadar...

      Sil
  4. Ben android tablete yükledim ama dosya açılmıyor yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apk dosyası bana ait olmadıgı için yrd edemeyeceğim çok üzğünüm :(

      Sil
  5. Bu eylemi gerceklestirecek dosya bulunuyor diyor

    YanıtlaSil
  6. gencler yeni indrdm napcaz anlatrsanz sevnrm :)

    YanıtlaSil
  7. Abi indirdim paket çözümlemesinde hata war dio lutfen yardım edin...

    YanıtlaSil
  8. ben nokia lumui 520 var windows phone 8 var nasıl
    indirebilirim telefonuma yardım edermısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük ihtimalle uyumsuzdur , teşekkürler

      Sil
  9. 2.3.6 android surum
    bende subway surf yok direk bunu indirsem calisirmi

    YanıtlaSil
  10. Benım telefon samsung es2 uyumlu mu acaba yardm lutfen

    YanıtlaSil